Szemlélődő Szív

Szemlélődő Szív

Húsmentes hétfő 1.

2016. április 04. - Szemlélődő Szív

A húsmentes hétfő kezdeményezéshez csatlakozva megosztom veletek néhány zöldséges finomság receptjét. Ételfotózásban nem vagyok jártas, ezt nézzétek el nekem! Mára ezt választottam:

Gombás-besameles rakott tészta

Egy serpenyőben olívaolajon megpirítottam 7-8 feldarabolt nagy gombát, sóztam, borsoztam.

Egy edényben 5 dkg margarinból, 5 dl tejből és 5 púpos evőkanál teljes kiőrlésű lisztből besamelmártást készítettem. (Egyszerre tettem őket az edénybe, rottyant párat, aztán elzártam a gázt alatta.)  Sóztam, borsoztam, csipetnyi őrölt szerecsendiót tettem bele.

Lobogó sós vízben nagyjából készre főztem 30 dkg teljes kiőrlésű tésztát.

Egy tűzálló tálat kikentem olajjal. Legalulra a tésztaréteg került, erre tettem a gombát, legfelülre jött a besamelmártás, majd trappista sajtot reszeltem rá, egy leheletnyi szárított petrezselymet szórtam a tetejére.

Jó étvágyat!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szemlelodosziv.blog.hu/api/trackback/id/tr478557796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása