Szemlélődő Szív

Szemlélődő Szív

Két éves a blog

2018. február 28. - Szemlélődő Szív

Március elsején ünnepli második születésnapját a blog. Következzék hát egy rövid kis összefoglaló és néhány jövőbeli terv.

Sokat meséltem már arról, hogy a blog elindításának az ötlete az egyik kedvenc írónőmtől, Vass Virágtól ered. Stílusgyakorlatként indult ez az egész írogatás, mert nem sokkal a kisebbik fiam születése után megfogalmazódott bennem egy gondolat. Mégpedig az, hogy hivatásszerűen is az írással szeretnék foglalkozni. A kezdeti suta szárnypróbálgatásokat követően egyre jobban megtaláltam a saját hangom, bár ez - ahogy telik az idő - folyamatosan változik. Két év alatt 155 bejegyzést osztottam meg veletek. A legnépszerűbb cikkem ezek közül egy Keresztes Ilonával készített interjú volt, amelyet 1380-an olvastatok eddig. Személy szerint én azokra az írásaimra vagyok a legbüszkébb, amelyekben egy-egy ismert emberrel, például Bea Johnsonnal vagy Tóth Krisztinával készítettem interjút és amelyekben valamilyen össztársadalmi szinten lényeges témát villantottam fel. Ilyenek voltak az első riportjaim az Idősek Otthonában, valamint a Hajléktalan Segítő Központban. Úgy érzem, a Dr. Gyovai Gabriellával készített interjúm is segítséget jelentett néhány szülés utáni depresszióval küzdő kismamának.

Balloon

Ha az előbb már említettem az olvasókat, róluk is ejtenem kell néhány szót. Mindig különleges örömmel tölt el, amikor a Facebook jelzi nekem, hogy újabb taggal bővült a Szemlélődő Szív csapata. A munkahelyemen egyre több tanítványom és kollégám jelzi, hogy olvasta ezt vagy azt a bejegyzésem. Ilyenkor vegyes érzések lesznek úrrá rajtam. Egyrészt zavarban vagyok, hiszen - az én értelmezésem szerint - meglehetősen személyes jellegű írások is helyet kapnak az oldalamon. Másrészt az eddigi visszajelzések pozitívak, ez pedig elégedettséggel és büszkeséggel tölt el. Hatalmas öröm látni, hogy hűségesen jönnek az olvasók minden nap és keresik a friss tartalmakat. Időnként talán csalódást is okozom nekik, amiért nem posztolgatok olyan gyakran, mint szeretnék.

Ötletekkel továbbra is tele vagyok, az egyetlen akadály, amely a megvalósítás útjában áll, az az idő. Az őszi-téli időszak sorozatos betegségei jelentősen lecsökkentik az írásra szánt időm. Mikor fél éjszakákat virrasztok a gyerekek mellett, másnap nem sok kedvem van a gép előtt görnyedni. A tavalyi év végén belekezdtem az első regényem megírásába is. Az első lendület kissé megkopott, mert az utóbbi hetekben - amikor én is beteg voltam - inkább pihenéssel töltöttem az éjszakáim. Ha mégis megpróbálom ezt is belepréselni a mindennapjaimba, kőkemény melóval tudok csak visszazökkenni a korábban megírt cselekménybe. Ha hamarabb nem, a nyári szünetben remélhetőleg jóval több időm jut majd erre is. A blog rövidebb bejegyzései jelenleg megfelelnek a rendelkezésre álló szabadidőmnek. Az anyasággal kapcsolatos meghittebb gondolataim most szívesebben tartanám magamban, bár minden bizonnyal ezek az írások sem fognak kikopni a blogból, mert úgy látom, ezeket szívesen olvassátok. A harmadik blogszületésnapig interjúkat, riportokat, saját novellákat és környezetvédelmi írásokat ígérek nektek.

Zárásként egy kis érzelgősséget engedjetek meg nekem! Egy zsenge írásomban felsoroltam, mi mindenért vagyok hálás. A korábbi listám ki kell egészítenem veletek, kedves olvasók! Visszajelzést adtok, tükröt tartotok, véleményt formáltok a munkámról. Köszönöm, hogy itt vagytok velem!

Kép: freeimages

Ha tetszett a cikk, oszd meg barátaiddal is!

Minden jog fenntartva!

A bejegyzés trackback címe:

https://szemlelodosziv.blog.hu/api/trackback/id/tr2513698306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szemlélődő Szív 2018.03.06. 22:42:53

@Kati Anya: Köszi, Kati, aranyos vagy! Én is további jó írásokat kívánok neked! :)
süti beállítások módosítása