Szemlélődő Szív

Szemlélődő Szív

Mi kell az életben maradáshoz? Bevezető

2016. szeptember 11. - Szemlélődő Szív

3ae8a731e321123c04b1176335bd7150.jpg

Az elmúlt hetekben többször egy posztapokaliptikus film körül forogtak a gondolataim. Néhány éve már láttam "Az út" című, 2009-es alkotást. A cselekményre már egyáltalán nem emlékeztem, csak egy valószerűtlenül szürke kép derengett, amelyen apa és fia egy bevásárlókocsiban tolja minden vagyonát. A szívbe markoló történet kettejük életben maradásért folytatott küzdelmét mutatja be egy világégés utáni világban. A rejtélyes kataklizmában szinte mindenki odaveszett. Aki életben maradt, az harcol az éhínséggel és a hideggel. Most újranéztem a filmet, és gondolkodóba ejtett ez a két óra hossza. Vajon én hogyan cselekednék hasonló helyzetben? Mi tartaná az embert életben egy reményvesztett világban? Hogy mire jutottam, hamarosan megosztom veletek. Addig is itt megtaláljátok a magyar nyelvű előzetest.

Kép: http://www.imdb.com/title/tt0898367/mediaviewer/rm2677115136

Ha tetszett a cikk, oszd meg barátaiddal is!

Minden jog fenntartva!

A bejegyzés trackback címe:

https://szemlelodosziv.blog.hu/api/trackback/id/tr7011695731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása