Szemlélődő Szív

Szemlélődő Szív

Húsmentes hétfő 2.

Sajtgolyó

2016. június 27. - Szemlélődő Szív

Ma egy könnyen, gyorsan elkészíthető húsmentes receptet mutatok nektek. A sajtgolyó a rántott sajt hippi kis testvére. Pontos mennyiségeket nem írok, ez tipikusan az az étel, amely szemmértékre, "érzésből" készül. Körülbelül harminc deka sajtot lereszeltem, hozzáadtam két kisebb tojást, pici sót és borsot, meg annyi teljes kiőrlésű lisztet, hogy formázható masszává álljon össze. Kis golyókat gyúrtam, amelyeket zsemlemorzsába hempergettem, majd forró olajban villámgyorsan kisütöttem. A fagyasztóból előkapott bulgurral és friss salátával fogyasztottuk. Jó étvágyat!

img_20160428_142846.jpg

 

Kép: saját

A bejegyzés trackback címe:

https://szemlelodosziv.blog.hu/api/trackback/id/tr468829364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása