Szemlélődő Szív

Szemlélődő Szív

A dolgok sűrejében - minden nappal közelebb az újságíráshoz

2019. január 19. - Szemlélődő Szív

Az utóbbi időben ritkábban jelentkeztem. Még mielőtt azt hinnétek, nagyon tétlenkedtem, felvillantom, mivel töltöttem szabad perceim.

person wearing orange and gray Nike shoes walking on gray concrete stairs

Egyrészt az iskolában, ahol dolgozom, nyakamon a félévzárás. Másrészt arról már a 2018-as évösszefoglalóban is beszámoltam, hogy a life.hu oldalán már nemcsak heti egy cikket publikálok, hanem kettőt. Értelemszerűen ez időnként kétszer annyi időmet veszi el, mint a tavalyi évben. Viszont mivel ezenkívül még két, pontosabban három, egyenként 8-10.000 karakternyi további cikken is dolgozom, tanulom, hogy lehet kevesebb időráfordítással hatékonyabban írni. Ezekhez a feladataimhoz számos szakembert kerestem meg. Dagad a mellem a büszkeségtől, mikor arra gondolok, micsoda nevek nyilatkoztak nekem. A részleteket viszont egyelőre még nem árulom el. Legyen annyi elég, hogy a kedvenc témáimmal foglalkozom, és élvezem, hogy gondolkodó emberek között, egy illusztris társaságban tölthetem a szabadidőm- pardon, az újságírásra fordított időm.

Persze a blogot sem hanyagolom el. Vannak még interjús cikkek függőben. Ha túlleszek a(z egyik) lapzártán, ezeket is hozom nektek.

Kép: unsplash

Ha tetszett a cikk, oszd meg barátaiddal is!

Minden jog fenntartva!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szemlelodosziv.blog.hu/api/trackback/id/tr4014573738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása